Jeśli zgubiłeś/zniszczyłeś wypożyczoną książkę to odkup taką samą (to samo wydanie lub nowszą). Jeżeli nakład został wyczerpany to odkup dowolną z listy:
- AI w biznesie : jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji / Mirosław Skwarek. – Gliwice : Onepress, copyright © 2024
- Analiza sprawozdań finansowych : wybrane zagadnienia / Aneta Sokół, Anna Owidia Surmacz, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Małgorzata Porada-Rachoń, Jolanta Lubomska-Kalisz. – Wydanie III. – Warszawa : CeDeWu, 2025
- Bankowość : instytucje, operacje, zarządzanie / Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Władysław L. Jaworski, Anna Szelągowska, Zofia Zawadzka. – Nowe wydanie, dodruk. – Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2022
- Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. – Wydanie II – 9 dodruk. – Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023 (lub nowsze)
- Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev. – Poznań : Rebis, 2025
- Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper. – Wydanie pierwsze. – Warszawa : MT Biznes, 2024
- Podatki i składki w działalności przedsiębiorców / Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz. – Wydanie 4. – Warszawa : Difin, 2024
- Sztuczna inteligencja w organizacji : innowacje biznesowe w praktyce / Ryszard Ćwiertniak. – Gliwice : Onepress Helion, copyright © 2024
- Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT : buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty / Olivier Caelen, Marie-Alice Blete. – Gliwice : Helion, © 2024
- Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke. – Wydanie siódme w języku polskim. – Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2024